Primul tur virtual în Bucătăria Jamilei, lansat de Tefal
Tefal, lider mondial pe piaÈ›a vaselor de gătit, alături de Geanina Staicu Avram, cea mai cunoscută È™i urmărită creatoare de conÈ›inut pe segmentul culinar din România, È™i împreună cu agenÈ›ia de comunicare Saatchi & Saatchi, [...]
Cum pare sa arate sectorul de constructii in urmatoarea perioada
Ai in plan sa construiesti o casa sau poate o cladire de birouri? Ai in plan sa asfaltezi zona din jurul vilei sau sa amenajezi un drum privat pe o proprietate? Poate chiar vrei sa investesti masiv in domeniu si te gandesti la dezvoltarea unui mic [...]
Optimizarea SEO a unui magazin online este cheia succesului
Daca nu esti multumit de performantele magazinului tau online trebuie sa stii ca sunt multe masuri care se pot lua. Din fericire, promovarea online este mai eficienta si implica costuri mai mici decat alte modalitati traditionale de a [...]
Investitia in scule si echipamente de calitate permite eficienta ridicata
Pentru cel mai bun randament in lucrari, orice meserias cunoaste faptul ca ai nevoie nu doar de abilitati si experienta, ci si de scule, unelte, echipamente capabile sa asigure performanta, ajungand la un nivel ridicat al eficientei. Daca esti [...]
Pariuri pe candidatii la alegerile locale din Bucuresti: ce cote au Nicusor Dan si Gabriela Firea
În timp ce în media apar diverse sondaje de opinie cu privire la voturile din alegerile locale din 27 septembrie 2020, iar actorii politici principali susÈ›in sau nu credibilitatea unor astfel de date, iată că cei interesaÈ›i de acest [...]
Various Brands inaugurează un nou magazin, în Shopping City Târgu Mureș
Various Brands, cunoscutul multibrand naÈ›ional cu capital 100% autohton, a inaugurat un nou magazin de articole sportive, în Shopping City Târgu MureÈ™, reÈ›eaua ajungând în prezent la 23 de unități situate în marile [...]
Printre multiplele avantaje ale internetului in ziua de astazi, este acela de a face o afacere online fara prea multe avize si contracte. Desigur un magazin online va trebui inregistrat, insa de multe ori, proprietarul magazinului nu va trebui sa detine [...]
Renovari sau amenajari? Ia-ti ajutorul de la Helppy.ro!
Ca orice om care se apuca de un proces amplu de renovare sau de amenajare a locuintei, nu ai cum sa le stii sau sa le prezici pe toate astfel incat, la nevoie, sa ai la indemana toate masurile care te pot salva dintr-un impas neplacut. Si chiar si cu o [...]
5 lucruri de care sa tii cont cand cauti cele mai bune centrale electrice
Incalzirea locuintelor personale depinde foarte mult astazi de tipurile de centrale electrice, pe care oamenii aleg sa si le cumpere. Este vorba despre dispozitive moderne, datorita carora nivelul de confort poate spori sau, dimpotriva, poate fi unul [...]
Chiar si o boxa portabila accesibila poate fi extrem de utila
In prezent, tehnologia face parte din viata noastra, mai mult sau mai putin, insa ce este cert, este faptul ca aceasta ne face viata mult mai usoara si mai simpla. Cel mai bun exemplu de „minune tehnologica”, consta in telefoanele care ne [...]
Aplica pentru un job videochat
“Tatal meu zideste case/Cocotat pe schele/El cu fruntea lui ajunge/Pana sus la stele.” Despre profesiile oamenilor s-a scris mult. M-au fascinat multe destine incepand cu cele ale oamenilor simpli si sfarsind cu cele ale marilor pictori sau [...]
Escort-bucharest.ro sau experiente speciale
Asteptam sa ninga dintr-un moment in altul. Eram o gasca de baieti veseli, pregatiti de petrecere, dar fara fete frumoase, masina ar fi fost goala. O fata reuseste sa iti toarne o cupa de fericire in paharul vietii in fiecare clipa cand se uita la tine [...]
Taberele Fanilor - Carlsberg se promoveaza alaturi de UEFA EURO 2012
Carlsberg, unul dintre cei mai longevivi sponsori ai Campionatului European, încurajează fanii fotbalului european să se bucure de experienÅ£a UEFA EURO 2012. Pentru această ediÅ£ie, Carlsberg a pregătit acÅ£iuni speciale în Taberele Fanilor, aplicaÅ£ii online ÅŸi activări pe Facebook, cât ÅŸi concursuri „Bet & Win”. 1,4 milioane de persoane au cumpărat bilete la cele 31 de meciuri, iar alte milioane de suporteri din Taberele Fanilor vor fi aproape de echipele lor favorite.
Fanii fotbalului ÅŸi ai UEFA EURO 2012 din România pot urmări meciurile în locaÅ£iile Carlsberg din toată Å£ara. În plus, în puburi ÅŸi alte locaÅ£ii partenere din BucureÅŸti ÅŸi alte 16 oraÅŸe, suporterii pot paria pe echipele favorite ÅŸi câÅŸtiga o serie de premii, în cadrul activărilor „Bet & Win”. Pentru cei care vor urmări meciurile de acasă, Carlsberg a pregătit oferte speciale în magazinele Key Account, constând în premii instant garantate, precum minge, ÅŸapcă sau rucsac, pentru berile cumpărate.
„Neoficial, se ÅŸtie că fotbalul este sportul naÅ£ional al românilor. La fiecare competiÅ£ie în desfăşurare, locală, europeană sau mondială, fie că joacă ÅŸi echipa naÅ£ională sau nu, românii sunt în faÅ£a televizoarelor. Ei trăiesc fiecare pasă, fac pronosticuri ÅŸi pariuri, se bucură ÅŸi se întristează, aÅŸa că merită o bere bună ÅŸi rece pentru a-ÅŸi potoli emoÅ£iile. Astfel, promoÅ£iile si ofertele Carlsberg îi aÅŸteaptă în magazinele si puburile din toată Å£ara, cu multe premii speciale.”, declară Doron Zilberstein, Vice-PreÅŸedinte de Marketing URBB.
Conceptul Taberele Fanilor a fost lansat de Carlsberg în premieră la UEFA EURO 2012. Aceste tabere au fost construite în Polonia, una dintre ţările gazdă, pe baza experienÅ£ei acumulate în cadrul marilor festivaluri. Taberele oferă cazare la un preÅ£ accesibil ÅŸi un spaÅ£iu dedicat, unde fani din întreaga Europă se pot întâlni pentru a-ÅŸi susÅ£ine echipa, a viziona meciuri ÅŸi pentru a savura o bere.
Carsten Buhl, Senior Project Manager, Divizia de Sponsorizări, coordonează această iniÅ£iativă: “Planificarea pentru o competiÅ£ie de această anvergură durează patru ani, iar cheia este planificarea, planificarea ÅŸi iar planificarea. Acest an aduce o provocare nouă datorită distanÅ£elor mari dintre stadioanele din Polonia ÅŸi Ucraina, însă am avut un suport extraordinar din partea echipelor locale. Tot acum susÅ£inem o nouă iniÅ£iativă, Taberele Fanilor Carlsberg, care vor oferi cazare accesibilă, baruri VIP Carlsberg ÅŸi o atmosferă grozavă pentru a urmări campionatul!”
Taberele Fanilor sunt centre moderne, cu facilităţi de cazare pentru spectatorii polonezi sau internaÅ£ionali. Centrele oferă fanilor atât experienÅ£a fotbalului, cât ÅŸi cluburi sau alte modalităţi de distracÅ£ie. Taberele sunt localizate în Gdansk, VarÅŸovia, Poznan ÅŸi Wroclaw.
Taberele Fanilor oferă concerte live ale unora dintre cele mai apreciate trupe sau DJ din Polonia. Taberele mai includ ÅŸi o zonă Carlsberg cu bere, o zonă dedicată sporturilor, una pentru plajă ÅŸi un spaÅ£iu eco. Zona Carlsberg este situată chiar în spatele scenei unde vor avea loc concertele. Meciurile vor fi transmise live pe ecrane uriaÅŸe, iar, în zona sportului, suporterii pot juca fotbal, volei sau baschet. ToÅ£i fanii vor avea acces la zona de catering, care oferă mâncare tradiÅ£ională poloneză, dar ÅŸi specialităţi internaÅ£ionale.
Colaborând din anul 1988, Carlsberg este unul dintre cei mai constanÅ£i sponsori ai Campionatelor Europene de Fotbal, având calitatea de Partener Oficial al UEFA EURO 2012.
Brandul are o activitate bogată în lumea fotbalului prin sponsorizări semnificative ale echipelor naÅ£ionale ÅŸi campionatelor internaÅ£ionale. Încă din 1970, Carlsberg a fost primul sponsor comercial al echipei naÅ£ionale ÅŸi al ligii naÅ£ionale din Danemarca. Această colaborare se menÅ£ine ÅŸi în prezent, alături de parteneriate cu echipele naÅ£ionale ale Angliei, Irlandei ÅŸi Serbiei.
În fotbalul de club, Carlsberg se mândreÅŸte cu parteneriate atât în Europa, cât ÅŸi în afara ei, inclusiv asocierea de durată cu FC Liverpool, un parteneriat anunÅ£at recent cu Arsenal, precum ÅŸi cu Tottenham Hotspur (Anglia), FC Copenhaga, OB-Odense (Danemarca), Hamburger SV, Hertha Berlin, FC St. Pauli (Germania), FC Porto (Portugalia) ÅŸi multe altele.
Produsă după reÅ£eta daneză a tânărului antreprenor J.C. Jacobsen, încă din anul 1847, berea Carlsberg este distribuită în peste 140 de pieÅ£e din întreaga lume, România fiind una din pieÅ£ele pe care această marcă este prezentă.
Brandul Carlsberg a pătruns pe piaÅ£a din România în anul 2001, iar în prezent deÅ£ine o poziÅ£ie puternică pe segmentul super premium, remarcându-se ca o marcă inovativă ÅŸi participând activ la crearea unor momente unice în viaÅ£a consumatorilor.
În anul 2011, marca Carlsberg a anunÅ£at la nivel internaÅ£ional o nouă poziÅ£ionare, ce încurajează consumatorii să celebreze actele mici de curaj, să iasă în faţă ÅŸi să fie încrezători. Nu întâmplător, consumatorii Carlsberg sunt cei care răspund în mod pozitiv la aceste mesaje, fiind mai degrabă înclinaÅ£i să sărbătorească, să se bucure ÅŸi să aprecieze astfel de valori precum încrederea în sine, curajul ÅŸi determinarea.
Aboneaza-te la newsletter-ul "ArtSpirit".
Interviu cu Sorana Darclee Mohamad despre piesa de teatru E atat de rau ca-i bine
Cinema Patria alături de Sad Comedy ii invita pe cei interesati joi, pe 4 Decembrie, începând cu ora 19:00, la spectacolul ”E atât de rău că-i bine!”, în regia lui Octavian Strunilă. ProducÈ›ia prezintă o piesă [...]
Cu sange rece, sezonul 6 la Diva - prezentare serial, actori si episoade
Lilly Rush, un detectiv inteligent care investighează crimele din Philadelphia, lucrează la cazuri închise - crime care nu au fost niciodată soluÅ£ionate. Produs de Jerry Bruckheimer Television, în colaborare cu CBS Productions ÅŸi Warner [...]